unpredictable random number -> Re: Vykonova strata diod

Tomáš Hamouz tomas.hamouz na divesoft.com
Pátek Únor 14 12:03:27 CET 2020

Cena nemusí být až tak strašná. Já na ten generátor narazil o produktů pro Bluetooth LE, používají to pro generování náhodné MAC adresy. A ty nejsou kupodivu až tak drahé. Našel jsem i nějaké porovnání kvality, třeba s random.org, a vychazejí docela dobře.

A teď jsem se podíval i na DS od STM32L4R5, který používáme, a má ho také. Ale s tím zkušenost nemám, tady jsem ho nijak ani nepřímo nepoužil.

Tomáš