unpredictable random number -> Re: Vykonova strata diod

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Únor 15 13:31:00 CET 2020

Tak jsem ze srandy zkoušel RNG na STM32L452, zprovoznit to není problém,
je to dost rychlé a to co z toho leze bude zřejmě použitelné. Pro
názornost je na obrázku oko - metrický test jak jsou generovaná čísla
rozložena po ploše 256x256 pixelů.
Pochybuji, že s diodou bych dokázal udělat něco lepšího.

Mrazík