Kicad - konektor

ok2mtm ok2mtm na seznam.cz
Neděle Únor 9 18:39:15 CET 2020

Koukám na ty obrázky a marně přemýšlím, jak se bude přidělávat stínění toho konektoru. To se také zapájí? A izolace uvnitř konektoru se přitom nerozteče? Tím bych začal, a potom teprve řešil, jak s plošným spojem.

Tomáš OK2MTM

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Sunday, February 09, 2020 2:37 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Kicad - konektor

Zakoupil jsem tyto RCA konektory.

https://ibb.co/ngFBTDM

https://ibb.co/S6S8fbv

Chtěl jsem něco na stojato co má šroub, ktery umozni prisroubovani i 5mm silnym materialem a bude z druhe strany držet plošný spoj, aby se plošný spoj uz nemusel fixovat dalšímy šroubky. Tohle bylo snad jedine co bylo na ALI i jinde k dispozici a nestalo to zas takový ranec ($3 par). Mám to doma na stole a vypadá to festovne (i zpracování se zda v poradku a nikde nejsou žádné otrepy,  špatný zavit atd.).

Potřebuji pro to v Kicadu vytvořit pad. Jelikož jsem to v Kicadu nikdy nedělal mám čekat nějaké záludnosti? A co výroba (asi u JLCPCB) nebude tam nejaky problem v "ne kulatych" otvorech po obvodu? Udělají je i s prokovem i když otvory nejsou kulaté? Mám nechat otvory mírně větší (treba +0.2mm než namerim)? Uprostřed bude stačit otvor kulatý.

Děkuji, MG