Kicad - konektor

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Neděle Únor 9 14:37:06 CET 2020

Zakoupil jsem tyto RCA konektory.

https://ibb.co/ngFBTDM
https://ibb.co/S6S8fbv

Chtěl jsem něco na stojato co má šroub, ktery umozni prisroubovani i 5mm
silnym materialem a bude z druhe strany držet plošný spoj, aby se plošný
spoj uz nemusel fixovat dalšímy šroubky. Tohle bylo snad jedine co bylo na
ALI i jinde k dispozici a nestalo to zas takový ranec ($3 par). Mám to doma
na stole a vypadá to festovne (i zpracování se zda v poradku a nikde nejsou
žádné otrepy,  špatný zavit atd.).

Potřebuji pro to v Kicadu vytvořit pad. Jelikož jsem to v Kicadu nikdy
nedělal mám čekat nějaké záludnosti? A co výroba (asi u JLCPCB) nebude tam
nejaky problem v "ne kulatych" otvorech po obvodu? Udělají je i s prokovem
i když otvory nejsou kulaté? Mám nechat otvory mírně větší (treba +0.2mm
než namerim)? Uprostřed bude stačit otvor kulatý.

Děkuji, MG