Kicad - konektor

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Neděle Únor 9 19:52:18 CET 2020

No jo. To mě nenapadlo. Co poradite? Neexperimentovat, rovnou to seriznout
treba na polovinu (tloušťka toho materiálu je cca 1.5mm, delka cca 4mm tak
aby z toho byla kostička 1.5 x 1.5mm to uz by ten plast mohl vydrzet ne?) a
proste pro to nechat udělat odpovídající kulatou díru? Nechce se mi s tim
moc experimentovat. Počet kusů mám akorát. Zkusil jsem rýpnout pajkou do
toho plastu a je to měkké takže to vážně moc nevydrží.