Re: Metrology-grade ADC for the highest accuracy class in the HL-LHC

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Čtvrtek Únor 6 09:33:42 CET 2020

zdravim,
hezke to je.
to pouziti slozeneho operaku na vystupu reference a na buzeni ref vstupu adc nevim jestli jsem uz nekde videl, by me zajimalo jaky to ma vliv.. rozdil v sirce pasma tech OZ  14 vs. 145 MHz..   prijde mi ze by mohl stacit ten prvni zerodrift..? u jinych adc tam treba na tom adc-ref vstupu byva vetsi capacita treba 47u..
v.p.

> Od: "balu" <balu na k-net.fr>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 05.02.2020 21:30
> Předmět: Metrology-grade ADC for the highest accuracy class in the HL-LHC

Zdravim metrologicku sekciu :-)

 kolegovia z power convertor group v ramci open hardware zverejnili
 dizajn ich metrologickeho AD prevodnika pre najnarocnejsiu aplikaciu v
 planovanom upgrade lhc o 4 roky.

 https://www.ohwr.org/project/opt-adc-10k-32b-1cha/wikis/home <https://www.ohwr.org/project/opt-adc-10k-32b-1cha/wikis/home>

 Parametre su celkom zaujimave, ENOB 23 bitov, INL <0.6ppm. Na stranke je
 podrbona dokumentacia vratane velmi detailneho testovacieho protokolu. V
 dokumente je par liniek na ine dokumenty, napriklad testovanie roznych
 komercnych high performance prevodnikov vytipovanych pre tuto aplikaciu.

 b.