Keeloq

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Únor 6 13:18:02 CET 2020

Ahoj vespolek,

Téma KeeLoq už jsem se pokoušel několikrát otevřít, takže si nedělám moc velké iluze.

Není mezi přítomnými někdo, kdo má nějaké znalosti z této oblasti?
Zdá se, že jsem celkem pochopil "basic" metodu klíčování, ale tím více mám otázek k těm dalším třem.

Zatím mám dojem, že se jedná o stejnou metodu počítání, jen to co je pro basic metodu označeno jako "manufacturer key" se navíc modifikuje za použití "seed". Je můj předpoklad správný?

Nebo, není mezi přítomnými někdo, kdo ví jak se dostat k podrobnější dokumentaci? Někdy se dalo koupit CD, ještě to platí? Kde ho koupit?

Díky