SW: Kodi

iko iko.ikoon na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 31 18:28:50 CET 2020

Problem budete mat v tom, ze ten NTFS neni odpojeny, teda je dirty a linux ho preto nepripoji RW. A je to tak preto, lebo mudrci v MS rozhodli, ze vypnut vo win10 neznamena vypnut ale hibernovat. Musite ho naozaj vypnut (robi sa to nejak so shiftom, google napovie).

Dňa 30. decembra 2020 17:44:56 SEČ používateľ Zdenek <zdej na atlas.cz> napísal:

--
Odoslané z môjho Android zariadenia prostredníctvom K-9 Mail. Prosím, ospravedlňte moju stručnosť.