SW: Kodi

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 31 17:26:59 CET 2020

Pokud ve Win zvolíte restart tak by to mělo byt OK a disk by se měl
korektně "unmoutnout". Nebo ve Win10 vypněte funkci "rychle spusteni" a
bude to fungovat i když se pocitac vypne/zapne. Mě se jednou stalo, že jsem
presouval data z jednoho disku na druhý, pocitac jsem vypnul (neprovedl
restart), disk přesunul do jiného PC a o data jsem přišel (nebyly ani na
jednom)...