Re: Ryzen 7 3700X - problém s dosažením taktu...

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Prosinec 30 19:39:05 CET 2020

Jenomže já jako dlouhodobý používatel Intel platformy to smetí co jste
popisoval ( ani nevím co to je  a co bych luštěním získal )  nikdy studovat
nemusel.
Asi proto, že se neživím programováním jak jste psal.  Ono spousty
uživatelů PC nic nestuduje. Manuály se čtou až když vše selže. A
nějeký Release notes a System requi... ( ty nadávky stejně jako já nikdo
běžný BFU nepotřeboval )
Stejně tak, jako  jsem nikdy nestudoval manuál k vozidlu. Prostě jsem
sednul a jel.  A nemusel jsem nikdy nic řešit.
Je v zájmu těch výrobců vozů, aby se mi v něm jezdilo dobře a příště si ho
zase pořídil.
Jako lama, ano...