Re: Ryzen 7 3700X - problém s dosažením taktu... aktualizace sw

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Prosinec 31 09:25:43 CET 2020

Přesně k tomu, aby jste nic nemusel studovat, tak k tomu míří pronájem
sw nebo aspoň pravidelné aktualizace. Pinacle co tady byl uveden byl
hodně starý.

Dnes se Vám aktualizuje Win,Linux,Android... skoro pod rukama, ty
tradiční sw cad,pinacle přecházejí na nájem nebo minimálně přejdou na
pravidelnou aktualizaci. Není možné v této době s velkou změnou
technologií vše udržet na starém. Buďto starý sw začne dělat chyby nebo
bude vadit, že se něco nepodporuje, nebo k starým sw nebudou návody,
hotline... . Ty výrobci sw si taky takto ničí značku pokud nechají starý
sw běžet, uživatelé si v žijou, že to danou funkčnost neumí, či že to
hází chyby a on to je jen starý sw.

Taky možná Apple/M1 trošku zahýbe, jestli využije vlastní výrobu pro
snožení ceny těchto strojů nebo jen pro sebe, aby přežil, to se uvidí.
Možná tady máte další CPU a stroj Apple/M1 u kterého se můžete
rozčiloat, že Vám pinacle v režimu emulace neběží nebo možná Ano to nevím.

Jirka