Re: Krokový motor - nepravidelnost chodu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Prosinec 29 21:54:05 CET 2020

Omlouvám se, ale i přes několikeré čtení jsem to nepochopil.
Co znamená "pomalá komunikace bez nastavení servozesilovače"?
Co znamená, že je Servostar programován sám o sebě?
Co znamená, že malá serva nepotřebují drivery?

Já do robotů nedělám. Ale co jsem tak koukal, tak mám pocit, že se tam dost
používá komunikace serv po CANbusu. Ale možná mám jen omezené informace
a je to u různých výrobců různě.

Pokud se trochu rozepíšete, tak děkuji předem. Moc rád si rozšířím
servo-obzory.

PL