Re: Krokový motor - nepravidelnost chodu

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Úterý Prosinec 29 20:26:44 CET 2020

Aha uz jsem to pochopil ja se hybu jen v jinem prostredi kde se o todle
nestaram. myslim ze komunikace jakakoliv by byla pomala u robotu ci
ovladani serv bez nastaveni vlastniho servozesilovace.
Treba Fanuc to ma u kombinace PLC a Alfy (mam tu tri na opravu) resene
pomoci karty DSM314(nastavit ji neni sranda aby nelaskovala jak jsem
zjistil).
Servostar 600 od Kollmorgenu je prozmenu naprogramovan sam o sobe a dava se
mu jen povel ze ma jet a na kterou stranu pokud je to potreba. Program se
nahraje po spusteni.
Takze proto jsem se staral o rychlosti.
Pokud je to tak jak psal kolega Labaj tak to je mimo mne. Male serva si
delam sam takze nepotrebuji drivery.