Re: Krokový motor - nepravidelnost chodu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Prosinec 29 17:56:30 CET 2020

Už je to teda ve vlákně o krokáčích těžké OT.
Ale poznámka: dneska už beru jenom práci, která mě baví. Nebo o které
si aspoň dopředu myslím, že mě bude bavit.

Zemřel mi kámoš. V produktivním věku, infarkt.
Tak jsem si opět uvědomil, že rubáš nemá kapsy. Tak co si kazit zbytek
života
tím, že bych dělal něco, co mě nebaví nebo o čem nejsem přesvědčený.

PL