Re: Krokový motor - nepravidelnost chodu

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Úterý Prosinec 29 14:18:42 CET 2020

Aha tak neco nechapu spravne
1214 ma na prvnich 4 vystupech 100kHz a max pulz 10micro
EMH705 ma vstupni frekvenci 200kHz a pulz 2.5mikro
Ptam se blbe u vsech zarizeni co pouzivam mam specialni karty pro rizeni
serv takze jsem nikdy nepouzil neco co nedoporucuje vyrobce, ale to byt
muze?

út 29. 12. 2020 v 14:13 odesílatel Jaroslav Buchta <