Re: Krokový motor - nepravidelnost chodu

Úterý Prosinec 29 10:55:31 CET 2020

Diky za namety,
zdroj je prumyslovy spinany 48V a dostatečně dimenzovany pro 2 motory,
chova se jeden i oba zaroveň stejně.
Zkusim to paralelni zapojeni, s kabelem je problem, ze nemam ten RJ ž
pin konektor. Zkusim to nejak zbastlit nebo jeste pohledam, pred lety
jsem kabel mel...
A paralelni civky taky zkusim, ja to neprojektoval ani nezapojoval,
nevim, proc je to seriove. Otacky budou max v jednotkach/s. Ale je to
prace spis vleze pod strojem.