Re: Krokový motor - nepravidelnost chodu

jurp jurp na volny.cz
Úterý Prosinec 29 10:45:51 CET 2020

Bez kabelu ani ranu. Drive byl kabel u kazdeho driveru, naposledy z Opavy
prisel uz jen 1 kabel k cele zasilce.
Jinak zapojeni kabelu je na str. 4. A nez se zacne laborovat s nastavovanim
amplitud, je vhodne si udelat rekapitulaci.

Co je nizka rychlost?
Pamatovat, ze seriove zapojeni se pouziva pro oblast vysokych otacek,
paralelni zapojeni zase pro max. moment v nizkych otackach.
A s tim zase souvisi napajeni. Mate doporucene napajeni ~48VDC?
Z jakeho zdroje to je napajene, jaky typ (linear/spinany), je tam dostatecna
vykonova rezerva?
Uz jsem treba videl zapojeni, kde byl driver na malem spinanem zdroji 24VDC
a chovalo se to nevyzpytatelne. Nakonec pomohlo dat ke zdroji paralelne
myslim ~1.5G/50V v low ESR. Nouzove reseni, ale klasika, je uz to tam nafurt.

JURP