Re: Ryzen 7 3700X - problém s dosažením taktu...

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Prosinec 28 21:43:35 CET 2020

Aleši já na to koukám nezúčastněně.
To , že nejsou vidět nějaká čísla co by měla být jsem už komentoval, taky
bych to nešešil. A majiteli jsem to vysvětlil.
Nicméně je tam víc věcí, které nefungují tak jak mají. Jedna z nich to
padající Pinacle studio. To ale může být způsobeno nějakým  problémem,
který se
projevuje i  po aktivaci šetřiče - akvárium.
Prostě tam je něco špatně a vše co šlo vyloučit jsme vyloučili. Na nic jsme
nepřišli.  Mě to stálo celý den času, rozebraný můj PC ( kvůli zdroji ),
bordel v kvartýru a nas.... rodina, že s nimi nesdílím Vánoce.
Dál jsem se s tím už nechtěl zabývat.
Původně jsem sem napsal protože jsem čekal něco ve sylu  " hejbni s tímhle
štelovákem, vypni tohle,  a půjde to... "
Kdybych totiž před časem napsal o mém problému s kotlem, ušetřil bych
spoustu času laborací ( viz. to očištění ionizační sondy )
Dostal jsem ale například  vysvětlení, že musím hledat procesor dle SW.  S
Intelem jsem nikdy nic takového neřešil. Vždycky to běhalo.
Vzhledem k těmto zkušenostem s "AMD" obecně ( i GK)  mám na to svůj osobitý
pohled a určitě bych nechtěl nic podobného řešit na svém železe.