Re: Ryzen 7 3700X - problém s dosažením taktu...

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Středa Prosinec 30 02:44:22 CET 2020

Jenom pro zajimavost, jak vypada optimalizace kodu pro CPU v realnem zivote.

Tady je odkaz na implementaci funkce memorymove pro delphi.

Implementace je z roku 2015, takze z dnesniho pohledu velmi zastarala a
nezohlednuje nove CPU.

https://github.com/Sovos-Compliance/scalemm/blob/master/Optimize.Move.pas

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Executive Head
Elekt Labs s.r.o.
MASA - Collection and evaluation of data from machines and laboratories
http://eng.elektlabs.cz/products-and-services/masa
Address:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158