Re: Ryzen 7 3700X - problém s dosažením taktu...

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Prosinec 30 14:35:05 CET 2020

S AMD byly u střihových a podobných karet vždy problémy, výjimky
samozřejmě jsou.
Nejlepší boardy tehdy a dodnes jsou s Intely. Nebudu se zabývat dětským
SW studio xy, ale i v něm jsem někdy dělal.
Jinak na HW kartách. Těch hraček od Pinnacle mi prošlo rukama fakt stovky.
Problémy na AMD a někdy nespecifikovatelné !
Víte dobře, že tyto hračky a některé i sotisfikované, tak prodával E*AC.
Podpora byla již zrušena a pokud tam zavoláte nebo napíšete, tak vás možná
pošlou na mne. Zkoupil jsem vše co zbylo :-D
To jen tak na okraj a je to většinou na PCI nebo USB a nemá to dnes již
žádnou cenu.
Co se prodalo to se prodalo a zbytek je k mání zdarma :-)
Na některých kartách byste si natáhnuli video do PC, ale to jde i jinak.
S firmou spolupracuji cca asi 20 roků. A to i na jiných bázích.
Hezký den, Jindra