Diagnostika auta

Dalibor Smolik doma na cassonic.eu
Neděle Prosinec 27 19:01:54 CET 2020

Mne nieco podobne robilo servoriadenie, na vine bol zly kontakt
konektora, pomohol kontox, odvtedy sa problem neopakoval. Ak je auto v
zaruke a mate v ruke dokumentaciu, trvat na spisani reklamacneho
protokolu, ak v reklamacnej lehote chybu nenapravia, ziadat vymenu
auta/zlavu/vratenie penazi, k tomu spisaniu protokolu by som si vzal
sebou aj pravnika, nie je to tak drahe.

D.