Diagnostika auta

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Neděle Prosinec 27 19:28:22 CET 2020

Typ auta? I když to asi nebude důležité. Měl jsem úplně totéž. Dacia Duster. Hlásila chybu ABS, přechod do nouzového režimu a jen dvojkolka. Pomohlo vypnutí zapalovaní, počkat pět a půl minuty. Pak to bylo znovu 50:50. Auto též v záruce. Po delších peripetiích nakonec servis vyměnil celou jednotku ABS včetně hydrauliky, celoblok. Moc se jim do toho nechtělo páč novej blok byl okolo 15litrů.
Od té doby úplný klid. Je to asi tři roky a najeto okolo 70000. Diagnostika přes BT nic nenašla, též jsem ji koupil. Pokud to chcete jen kvůli závadě je to zbytečná investice, já si občas hraju za jízdy se sledováním režimů motoru, když řídí mladej.
pg

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: Michal Gregor (a2x1nptda8 na email.cz)
Datum: 27.12.2020 18:22
Příjemce: HW-News (hw-list na list.hw.cz)
Předmět: Diagnostika auta

Zdravim,
obcas mne zlobi auto. Hlasi zavadu ABS. Prejde do nouzoveho rezimu. A po
nejake dobe ja zase vse ok. Na netu jsem nic nenasel. Kdyby to byla
chyba SW, tak bych cekal nejakou odezvu.
V servisu byli marni, historie chyb prazdna. (Asi to nejaky brigadnik z
Indie odflaknul a nektere logy zapsal jen do RAMky. :-) )

Koupit si diagnostiku pres bluethoot? Pomuze to? Mate s tim nekdo
zkusenosti?

Auto je v zaruce.

Michal Gregor