Diagnostika auta

Ivan Kišš Ivan.Kiss na novohrad.sk
Neděle Prosinec 27 19:44:15 CET 2020

Pozor na to, aby si potom servis nenašiel výhovorku, že ste do auta
neodborne zasahoval.
Takže toto by som robil až po dohovore so servisom.
Ja sa vždy dohodnem so zákazníkom, keď riešime napríklad zriedka sa
vyskytujúci problém, že testujeme v reálnej prevádzke bez prítomnosti
servisáka.

Dňa 27. 12. 2020 o 18:39 Michal Gregor napísal(a):