3-ti tisk -RE: 3D tiskarna ENDER

Jan Galuszka jan na galuszka.cz
Pátek Prosinec 25 18:09:22 CET 2020

Takze treti tisk je prvnim ucelovym tiskem.

Syn (22let) je trenerem florbalu mladeze Buldok Brno. Ted provadi on-line treningy a dela vyukove videa

https://www.youtube.com/watch?v=KwgVgsYo0PI

v case 1:55 uvidite i moji malickost

Ted si navrhl privesek na klice s logem projektu QFitsKids

http://components.online/foto/ender3.jpg

A planuje, ze by navrhl nejake drobnosti jako odmeny pro kluky

S pozdravem

               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan na galuszka.cz )