3-ti tisk -RE: 3D tiskarna ENDER

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Sobota Prosinec 26 12:31:06 CET 2020

Takový přívěsek jsem si také tiskl jako jednu z prvních věci... v podstatě
není to nic bez čeho by se nedalo žít :-) a patří to do kategorie
"blbostí". Ale pěkné poté je, když se tiskarna využije opravdu pro
praktickou činnost. Známý má firmu, která pomocí vstrikovacich forem vyrábí
specifický výrobek z plastu. 3D tiskárnu si pořídil, aby si ten výrobek
vytiskl a mohl si ho prohlédnout a osahat na zivo. Já si chci vytisknout
kryt na malou herní konzoli postavenou na RPi Zero. Existuje toho na
internetu spousta, ale když jsem na to podrobněji koukal a i jednu jsem si
i vytiskl tak se to použít nedá. Třeba displej, který dotyčný použil se mi
nelíbí (většinou používají analogovy výstup z RPi nebo malé SPI a když už
HDMI tak spolu s větším RPi a pak celá konzole neumerne kyne do tloustky)
nebo drahé či specifické moduly (nabíječka, step up, zesilovac) atd. Místo
toho abych upravoval třeba existující kryt (dělají se kopie Gameboy), tak
si vytvořim svůj a upravím tak, aby se daly použít moduly, kterých je plný
ALI za pár korun. Pak bych to někde publikoval. Navíc bych tam chtěl nějak
inteligentně vyřešit i cable management, aby to nevypadalo jak vrabci
hnízdo (to v podstatě neřeší nikdo, nějak to tam pospojuje a vypadá to
hrozne). Potom použití 3D tiskárny dostava jiny rozměr.