STM32F103R8T6 realna velikost FLASH?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Prosinec 25 17:05:19 CET 2020

V praxi zřejmě všechny STM32F103x8 mají fyzicky 128 KiB Flash. Tedy jako
STM32F103xB.
Tenhle procesor je můj oblíbenec, tak to cpu všude a mám jich spousty.
Zatím jsem nikdy na žádný problém při využívání té nepřiznané oblasti
nenarazil.
Používám třeba programátor BlackMagic probe (mám jich 7 kusů), a ten se
do 64 KiB nevejde. Tak je příjemné, že se dá využít té paměti víc.
Platí i pro všelijaké ty (asi) fejkové STM32 z Číny, které jsou v
různých Blue-pill nebo programátorech STlink. Když si koupím nový
procesor nebo modul, tak to vždy cíleně zkouším.

PL