3D tiskarna ENDER

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Prosinec 24 13:34:26 CET 2020

Dobrý den,

BT100 také pamatuju, ale nikdy jsem ji neměl. Připadalo mi to jako
příšernost. První tiskárna, kterou jsem měl doma byla nějaká 8-9
jehličková, kterou jsme dodávali k SAPI1. Už si bohužel nevzpomenu, co
to bylo, ale něco snad maďarského, nebo německého. Byla žlutá, a nebyl
to ani Robotron, ani Consul. Ta už tiskla docela dobře, a rychle.
Předtím jsme k SAP1 dávali psací stroj Consul, do kterého jsme bastlili
desku výkonových tranzistorů a procesorovou desku ze SAPI jako řídící
jednotku. Tisklo to docela dobře, ale muselo to být ve vedlejší
místnosti. Nebo obsluha musela mít sluchátka :-)

Když se mě ptají, proč ještě nemám doma 3D tiskárnu, tak říkám, že
dnešní 3D tiskárny mi připadají jako ta BT100, a že si raději ještě
počkám, až vymyslí něco normálního, alespoň devítijehličkového :-)
Když něco z 3D tisku potřebuju, tak si to raději nechám vytisknout u
kamarádů, než abych se s tím rozčiloval já :-)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora