3D tiskarna ENDER

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Prosinec 24 05:54:41 CET 2020

Zdravím,

Dne 24. 12. 20 v 0:31 Jan Galuszka napsal(a):
> Ale dodam poznatek  .. manzel dcery, 34let ing ekonom, pocitacove na urovni, koulel ocima, jak jsem mu vypravel o plotrech ARITMA, o principu jednojehlickovych tiskaren (BT100), funkce klasickeho psaciho stroje, 9,24 jehlickove tiskarny, retezove tiskarny ... bulil bulvy a nechapal.

To je náš český počítačový pravěk -  vyprávění jak jsem tiskl maturitní
otázky pro celou třídu na BT100 trochu mladší generace naprosto nechápe.
O kreslení plošňáků na nějakém souřadnicovém zapisovači ani nemluvě - už
nevím co to bylo, nějaká Artima (asi) ale přímo žrala HPGL kod, který se
tam nakopíroval po seriovém portu z PC (tehdy nějaká 386/486).

Krásné vánoce.

Petr