3D tiskarna ENDER

Jan Galuszka jan na galuszka.cz
Čtvrtek Prosinec 24 00:31:23 CET 2020

To je hlavni duvod, proc jsem to koupil. Ja potrebuji toho 14-leteho nakopnout nejakym smerem a vyhodit od her. A vyuzivam to, ze ten 22-lety je po dlouhe dobe na par dnu doma a s tim 14-letym si rozumi a spolu to delaji.

Ja osobne uz se k tomu nedostanu, pribyly mi dost velke problemy s nemocnym otcem a tak ani myslenky na to nemam.

Ale dodam poznatek  .. manzel dcery, 34let ing ekonom, pocitacove na urovni, koulel ocima, jak jsem mu vypravel o plotrech ARITMA, o principu jednojehlickovych tiskaren (BT100), funkce klasickeho psaciho stroje, 9,24 jehlickove tiskarny, retezove tiskarny ... bulil bulvy a nechapal.

Vsem preju prijemne svatky a trochu jiny ten 2021 rok

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan na galuszka.cz )

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Josef Zeman
Sent: Wednesday, December 23, 2020 10:31 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: 3D tiskarna ENDER

Zdravím

pěkný Ježíšek ... Tedy, ne že by mi nepřipomínala naší A10. Syna naše první I3 nakopla k technice tak, že nakonec tiskla většinu součástek na Cansat, na který se jako gymnazisti přihlásili a pak k výběru vysoké.
Váhal mezi jaderkou, VŠCHT a tak, ale vyhrála robotika na ČVUT. Fakt to nebyla špatná investice.

Zeman