3D tiskarna ENDER

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 24 13:57:12 CET 2020

Jo, tak já jsem ten na druhé straně, tisknu pro široké okolí. A protože
neumím říct  ne, tak tisknu snad stále. Ten můj Ender už toho má hodně za
sebou ( jedna výměna pojezdových koleček)
a docela se divím, že stále funguje bez nejmenších problémů.
Ale nestěžuju si, má to i svá pozitiva - občas někdo dodá cívku s
filamentem a hlavně mám pár kolegů strojařů, kteří umí  se SW a pomáhají s
těmi mými výtvory.
Například jeden prototyp krabičky mám asi ve 20 verzích a stále to není
úplně ono..

čt 24. 12. 2020 v 13:34 odesílatel Aleš Filip <nostromo na khnet.info> napsal:

> Když něco z 3D tisku potřebuju, tak si to raději nechám vytisknout u
> kamarádů, než abych se s tím rozčiloval já :-)
>
> S pozdravem,
>
> --
>  Aleš Filip
>  Kutná Hora