Re: OT Hop přes kopečky

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Středa Prosinec 16 22:18:34 CET 2020

Ohledně 50 by jste měl dostat vzdělání snadněji kursem v Německu,
Francii, ... je to uznatelné zde. Prostě ty kostlivci v legislativě se u
nás již několik let neřeší a je to spíš horší. Je otázka času, kdy to
tady dojde, pomalu některým dochází, že na plyn stačí i v ČR kurs a
zkoušky, ale bude to ještě dlouho trvat.

Jirka