Re: OT Hop přes kopečky

Středa Prosinec 16 20:11:19 CET 2020

To je tak, když člověk o těch lejstrech moc přemýšlí :-) Podnikám od
roku 1991 a taky jsem tehdy musel mít provozovnu, nesměl jsem ji mít
doma. Napsal jsem si ji do jedné spřátelené firmy. Vyhlášku 50
samosřejmě, ale tu jsem měl už dávno. Pak nějaké oprávnění od TICR,
tuším že se to tehdy jmenovalo jinak. Revizák mi tvrdil, že to teď
dávají snad na dobu určitou a musí se to obnovovat. Já mám bumážku ještě
psanou na stroji a bez omezení a jsem v klidu, navíc to za 30 let nikdo
nechtěl vidět. Pak taky platnou kalibraci na měřící přístroje. Protože
si provozovatel sám určí interval kalibrace, určil jsem si, že jednou to
stačilo :-) Tohle je ale důležité u revizáků, kteří na základě měření
dělají protokoly s kulatým razítkem. Já přístroje používám jen
technologická měření (ani ne pro obchodní) a tam fakt o nic nejde a
nikoho to nezajímá. Asi to chce brát trochu s rozumem a né se všeho hned
děsit.

Myslel jsem, že začít podnikat dnes je jednodušší, než tehdy. Tak asi
není :-(

Anděl