Re: OT Hop přes kopečky

Středa Prosinec 16 14:57:52 CET 2020

Nesmí tam být střet zájmů, tzn. abyste zaměstnavateli nekonkuroval nebo
nevynášel know-how. Kdyby ano, asi stačí pozastavit činnost (plus nějaké to
čestné prohlášení nebo je to v pracovní smlouvě, co nesmíte).

Pokud jde o hobbymarkety, stěhoval jsem se a byl jsem x-krát v OBI nebo v
Baumaxu, bez živnosťáku, jen jsem si holt vždycky musel objednat přes net a
na místě mi to jen vydali. Místo courání mezi regálama jsem teda brouzdal
na jejich webu; ale asi ne všechno na tom webu maj. V nouzi mi i Globus
posloužil jako hobbymarket nebo nějaké to železářství-zahradnictví. Postel
jsem si naštěstí osahal a koupil naživo ještě než všechno zavřeli.

P.K.