Re: OT Hop přes kopečky

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Středa Prosinec 16 10:29:15 CET 2020

Tak to muzete do polska :-)
Ja myslim ze krom platoveho ohodnoceni je to vsude stejne. Pamatuji jak
jsem byl v 98 prebirat pristroje ve Frankfurtu a poznamenal jsem kolegovi
pikantni hlasku na italy sedici snami pri jednacim stolu vedom si toho ze
nam nemohou rozumet a jeden z nemcu viditelne skubal koutky. Zjistil jsem
ze je cech po ukonceni jednani. Byly jsme tam tyden a neprohodil s nami ani
slovo cesky. V cechach pak mluvil krasne plynne cesky na dotaz proc v
nemecku ne, suse prohlasil ze si budoval pozici 6 let a nemohl se zhodit
pred kolegy. Stejne to tam funguje i ted jen stim rozdilem ze vedeni je
stale nemecke,ikdyz jiny majitel, a pracovnici jsou viditelne uz
blizkovychodni. Je tam takova jina pracovni moralka takova hlavne nespechat
a setrit si praci. Takze bych byl opatrny stim komunismem a zkostnatelym
vedenenim. V zahranici u velkych firem to neni lepsi spise naopak. To ze
nerozumi vedeni firmy vasi praci neni na skodu prave proto si vas plati neb
tomu rozumite vy. Jsou to manazeri musi rozumet penezum a zakazkam.