Re: OT Hop přes kopečky

Středa Prosinec 16 13:35:38 CET 2020

Já nevím, řešit to tak radikálně jako odchod do jiné země... ale
jestli vás tu nic nedrží, proč ne.

Pokud jde o mě, za posledních 10 let mám šestou práci, nikdy OSVČ,
vždycky nějaká firma: z jedné nás vyhodili (redukce nákladů), z další
jsem odešel sám (potřeboval jsem změnu), z další mě vyhodili (těžko
říct proč, asi jsem tam nezapadl), z další odešel sám (pracovní náplň
příliš velká nuda), z další odešel sám (dostal jsem výrazně lepší
nabídku) a v současné práci jsem necelý rok.

Člověk nemusí odcházet hned za kopečky, stačí o pár km dál.

P.K.