Re: OT Hop přes kopečky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Prosinec 16 14:39:08 CET 2020

[preposielam]

Ahoj,

ja som len chcel taktne medzi recou pripomenut, ze zdravie a ze aj za
kopeckami maju svoje tabulky a "zdimaju do poslednej kvapky potu a
roztrhania tela". Ano rozdiel je to co sa vola firemna kultura a este
to zavisi na konkretnom cloveku, s ktorym jednate... Tam rozdiely su a
dost velke. Alebo teda aspon pred par rokmi boli... A potom este, ked
sa zacnete vrtat v prilis velkom hitechu, tak to nemaju radi nikde na
svete a je uplne jedno, ci sedite doma, za kopeckami alebo za velkou
mlakou... Najlepsie je robit tuctovky, ak vam to dovolia, alebo
nerobit vobec nic. V tom pripade nikomu nevadite a neprekazate. Ja uz
mam nastastie tuto zivotnu dilemu vyriesenu, to len pre tych co si
myslia, ze za tymi kopeckami je to lepsie. Lepsie je, ale iba v istom
zmysle.

A.

Ve věku do 30-35 let se dobré zdraví víceméně předpokládá.
A zatím jsem nenatrefil na firmu, kde by vůbec zdraví nějak řešili, máme i
pracující důchodce nad 70 let.
Klíčový inženýr má rizikový sport, to taky nikoho nezajímá.
Po pravdě, on se neřeší ani covid, dezinfekci a roušky mám vlastní, zbytek
zaměstnanců většinou nemá/neřeší.
Karel