Re: OT Hop přes kopečky

Karel M a8dtljb na gmail.com
Středa Prosinec 16 12:41:55 CET 2020

Ve věku do 30-35 let se dobré zdraví víceméně předpokládá.
A zatím jsem nenatrefil na firmu, kde by vůbec zdraví nějak řešili, máme i
pracující důchodce nad 70 let.
Klíčový inženýr má rizikový sport, to taky nikoho nezajímá.
Po pravdě, on se neřeší ani covid, dezinfekci a roušky mám vlastní, zbytek
zaměstnanců většinou nemá/neřeší.
Karel