Re: OT Hop přes kopečky

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Středa Prosinec 16 14:50:32 CET 2020

Ano zdravi je dulezite.
A za kopeckami to neni lepsi. Jsem stale toho nazoru ze i unas beru to jako
cesko-morava-slezko-slovensko je to jen o tom co clovek umi. Ono i proto
spousty lidi dela v zahranici neb tam uz malo lidi umi a museli ty
odborniky nekde najit . Pravy duvod je to ze se uz lidem delat nechce. Je
to videt jak firmy zhaneji techniky. Tak jak to bylo v 90letech kdy byl
"odliv mozku" nebo jak tomu rikali od nas na zapad. Ted je stejna situace u
nas, zacina to lidmi na manualni praci a pokracuje techniky. Stale casteji
potkavam techniky dale z vychodu u nas neb nasi uz asi nejsou.A ti co jsou
a umi si sve vedeni nechaji dobre zaplatit.