Re: Rychlost smart testů u 3TB disků

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Prosinec 15 21:17:09 CET 2020

Jinak jsem ještě zapomněl, že tu tenhle disk mám ve verzi USB3 a 1TB, modrý
- někdo mi ho přinesl, že nejde.
Rozebral jsem ho (ta guma se dala stáhnout a pak jsem to destruktivně
rozloupnul, nevěda, kde jsou západky).
Uvnitř byla Toshiba, dala se normálně na SATA přečíst. Ale děsně nešikovně
je tam udělaný ten USB-C konektor.
Na desce je špatně fixovaný - na krátké ploše. Takže stačí trošku větší
namáhání a konektor se z desky odloupne.
Pak jsem to někde viděl v kanclu, jak někdo stejný disk měl podepřený
krabičkou za ten vyčuhující konektor.
Když jsem tam něco lil, byl jsem poučen, že se musí konektor ohnout, jinak
to nejede.
Pozor na to. I když už to třeba nějak pořešili...

út 15. 12. 2020 v 20:47 odesílatel Jaroslav Buchta <