Re: Rychlost smart testů u 3TB disků

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Prosinec 15 21:07:51 CET 2020

Důsledek toho šindelového zápisu je, že si ten disk při zápisu postaví
hlavu na mnohem delší dobu než desítky sekund.
Mám jeden šindel Segate, tam je to zhruba od 15 minut po hodiny,  u 4TB WD
( EFAX ) to bylo asi 6 hodin.
Kopírovalo se cca 2,5TB dat. Když si ten disk začne přerovnávat data, tak
kontrolka HDD na PC vůbec nesvítí, spíš během pár sekund velmi málo
intenzivně problikne.
 Ve vašem případě to asi souvisí s využitím cache a nějakého přesouvání z
ní na plotny.
Když to lousknete a kouknete co do toho v A-datech zabalili za disk, dá se
dohledat, jestli je to šmejd. Pardon šindel.

út 15. 12. 2020 v 20:47 odesílatel Jaroslav Buchta <