Re: Rychlost smart testů u 3TB disků

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Prosinec 15 21:29:16 CET 2020

Procházím si komentáře a zaujal mne tento:
https://www.czc.cz/adata-hd710-pro-usb3-1-4tb-cerny/217744/produkt/3fr6miqcnmjm5arr3rd1pc4b99/diskuse
Jan Dušek - CZC "Dobrý den,
dle Vašeho popisu doporučuji disk vrátit a vzít si jiný kus. Je
pravděpodobné, že bude vadné rozhraní. Aby nedošlo ke ztrátě Vašich bude
lepší vzít jiný kus. "

Navíc v popisu je, že červená znamená otřesové čidlo.