DAB, net, MP3 z Lidlu...?

Josef Zeman jozem na volny.cz
Úterý Prosinec 15 14:50:04 CET 2020

Dobrý den

Starám se o stanici, která napájí kabelovou síť signálem. Stále do ní dávám i VKV. Na některých optikách jsme upgradovali zpětný kanál, což má za následek, že diplexní filtr odřízne většinu pásma VKV. Asi jsem konzerva, ale na techniky jsem apeloval, aby na optiku, která napájí oblast, kde bydlím, nesahali. Pak mi zbývá příjem oblíbených stanic z DVB-C pomocí TV nebo streamovat nějakým počítačem. Přitom mám slušný receiver a reprobedny. Příjem DAB, kde hodně oblíbených stanic vůbec není, nebo stále zapnutá TV je docela neštěstí. Streamovací pecko bych rozchodil a na bedny připojil, ale manželka si pak rádio nepustí. Komfort obsluhy je pak úplně jinde. Rozdíl příkonu obou řešení je také nemalý a násobeno počtem zákazníků už musí být motivací pro green deal katastrofisty...

Zeman