DAB, net, MP3 z Lidlu...?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Prosinec 15 12:54:20 CET 2020

Já rádio doma moc neposlouchám. Ale když už, tak přes DVB-T.
Televizi nemám, ale koupil jsem si STB v akci za 500Kč.
K němu připojený starý monitor a staré PC bedny (všechno skladové
zásoby, které je mi ještě líto vyhodit).

Když chci TV, zapnu monitor. Když rádio, tak je monitor vypnutý a jede
jen STB a bedny (dohromady nějaké 3-5W).
Ještě tam mám předřazené přepínače na audio (takže do beden můžu
pustit i signál z jiných zdrojů) a HDMI switch, takže ten monitor může
sloužit i pro jeden z Linuxů nebo RaspberyPi/OrangePi.

Tak snad mi to ta dobrotivá EU nezakáže.

PL