DAB, net, MP3 z Lidlu...?

Úterý Prosinec 15 18:13:52 CET 2020

Jo, taky řešení, jenže to je taková skládačka - STB + monitor + PC
bedny... postavit rádio ze STB a reproduktorů, to mi připomíná
konstrukci z Amatérského rádia, kde použili TV tuner (tehdy analogový
samozřejmě), zesilovač a reproduktor, TV stanici pak šlo jen
poslouchat.

Samozřejmě, vaše řešení je energeticky úsporné, ale takhle to bude
poslouchat tak málo lidí, že byste se vešli do jedné hospody ;-)

P.K.