DAB, net, MP3 z Lidlu...?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Prosinec 15 10:37:51 CET 2020

Na mojej TV sa obraz vypnut neda...

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Kadecka
Sent: Tuesday, December 15, 2020 9:27 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: DAB, net, MP3 z Lidlu...?

To je stejné jako rádio v DVB-T(T2), je jich tam asi 5 a nic co by mě zajímalo. Divil bych se, jestli vůbec někdo to rádio přes televizi poslouchá a divím se podruhé, že to nezakázala EU, v době, kdy kafrá do žárovek, výkonu vysavačů nebo rychlovarných konvic --> poslouchat rádio přes televizi, která bere 60-80W (a úplně zbytečně při tom svítí obrazovka, jasně, dá se vypnout, ale kdo by to dělal, když je to často schované někde v menu televize), tak to je co do spotřeby katastrofa.

Naproti tomu, rádio přes net vám nabídne tisíc stanic a z celého světa.

P.K.