RE: Jaké nejkvalitnější elektrolyty

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pondělí Prosinec 14 11:29:45 CET 2020

Dobrý den

Mohu potvrdit, že Nippon LXZ jsou špička. Pokud jsou, tak používám ty. Když ne, tak sáhnu po Hitano EXR na 105 stupňů. Chodím na ně do GM nebo TME. Opravuji hlavně profi zařízení, které je v trvalém provozu. Přístroje, které opravím, už většinou znovu nevidím, takže odejdou na zastaralost. Je tak ověřeno, že na tyhle typy se dá spolehnout.

Zeman

--
Odesláno aplikací K-9 Mail ze systému Android. Omluvte prosím moji stručnost.