RE: Jaké nejkvalitnější elektrolyty

Vladimír Franěk vladimir.franek na mobilcz.cz
Pondělí Prosinec 14 11:19:02 CET 2020

Zdar, při opravách zařízení jsem používal elyty Nippon většinou LXZ (z ECOMu). Nikdy se nestalo

že vyměněný elyt  odešel i když ten původní „vyschl“ někdy i po pouhém roce používání zařízení.

(ve velké většině šlo o zařízení provozovaná v režimu 24/7).

Vladimír

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Monday, December 14, 2020 11:06 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Jaké nejkvalitnější elektrolyty

Potřeboval bych do jednoho projektu co nejkvalitnější kondenzátory 100M/100V.

Nemusí být nutně LOW ESR, jde tam o životnost, spolehlivost. Nejde o cenu.

Co mi doporučíte? Zakoupil jsem několik vzorků, chystám se na nějaké testy, ale popravdě nevím jak testovat.

V plánu mám impulzní zatížení , nabíjení a vybíjení bez omezení proudu (dané zdrojem a zkratem)

a následné měření C a ESR, porovnání s původními hodnotami nového.

Zatím mám na stole : NIPPON CHEMI-CON, Rubycon, ELNA , Nichicon
 Na cestě je Panasonic a Samxon.

Vše vybíráno to nejlepší na nejvyšší teplotu.