RE: Jaké nejkvalitnější elektrolyty

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Prosinec 14 12:59:15 CET 2020

Jo ty mi taky často vylezou jako výsledek bádání.

Ale obecně nemám rád termín nejlepší. To je dost relativní. Takže doporučím projít co má oblíbený prodejce, podívat se do DS a pak vybrat dle požadavků (z dotazu předpokládám, že jde o life time a life time vs temperature).

PH

Od: Josef Zeman
Mohu potvrdit, že Nippon LXZ jsou špička. Pokud jsou, tak používám ty. Když ne, tak sáhnu po Hitano EXR na 105 stupňů. Chodím na ně do GM nebo TME. Opravuji hlavně profi zařízení, které je v trvalém provozu. Přístroje, které opravím, už většinou znovu nevidím, takže odejdou na zastaralost. Je tak ověřeno, že na tyhle typy se dá spolehnout.

Zeman