Naradi - sroubovaky

Karel M a8dtljb na gmail.com
Neděle Prosinec 13 10:28:47 CET 2020

Já mám takový pohled na věc, že v práci ať si klidně jsou šmejdy, to je
ostuda majitele, ale doma musí být nářadí kvalitní.
Takže šroubováky ideálně třeba Wiha nebo Swiss tools :-) a přinejhorším
Narex. U bitů Wiha či Bosch, ale mám i pár noname sad za střední cenu (10Kč
bit) a jsou taky použitelné. Vyhnul bych se akorát nějakým sadám v akci v
hobbymarketech, třeba s označením Lux :-)
Podobně v jednom nejmenovaném prosperujícím podniku koupili zaměstnancům
posuvky značky Parkside a já si koupil Mitutoyo :-) a o to mě to víc hřeje
:-D
Karel

so 12. 12. 2020 v 15:39 odesílatel Michal Gregor <a2x1nptda8 na email.cz>