Naradi - sroubovaky

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Prosinec 13 10:23:11 CET 2020

Tak to my zase máme tyčový aku vysavač, kde ty duté torxy byly potřeba.
Ještě ke všemu ty šrouby jsou hodně hluboko v plastu.
Díky jednomu kolegovi zde z konference byl problém vyřešen poskytnutím sady
dlouhých dutých torxů. .  Ještě jednou díky.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

ne 13. 12. 2020 v 8:33 odesílatel Michal Gregor <a2x1nptda8 na email.cz>